Helpdesk

Computer_met_vosje.png

- Iets vergeten of problemen met inloggen?

Als u problemen heeft met het inloggen op de website kunt u altijd contact opnemen met ons secretariaat. Via e-mailadres: Secretariaat@A-N-M.com

ANM website


Weet u dat de ANM website een ander uiterlijk heeft als u ingelogd bent? Zo ziet u bepaalde pagina's | tabbladen niet of juist wel. 

Als u en uw partner dezelfde computer gebruiken, kan het voorkomen dat uw computer het LidID en wachtwoord van uw partner heeft opgeslagen. Controleer daarom bij problemen eerst of u het EIGEN lidID en wachtwoord heeft ingegeven.

Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Vul dan uw LidID nummer op het getoonde inlogscherm in en klik eronder op "Wachtwoord vergeten". U ontvangt automatisch een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

LidID nummer vergeten?
Ben u uw LidID-nummer vergeten? Stuur dan een e-mail met o.a. uw naam naar: Secretariaat@A-N-M.com​​​​​​​

Spam bord.png
SPAM MICROSOFT | OUTLOOK

- U ontvangt geen ANM E-mails | Outlook Microsoft

Niemand is blij met spam en andere ongewenste e-mail. Het filter voor ongewenste e-mail van Outlook voorkomt niet dat ongewenste e-mail wordt bezorgd, maar zorgt ervoor dat verdachte berichten naar de map Ongewenste e-mail worden verplaatst.

Tips: Het is raadzaam om berichten in de map Ongewenste e-mail regelmatig te controleren zodat u kunt nagaan of er geen gewenste berichten ten onrechte als ongewenst zijn aangeduid. Berichten die niet in de map met ongewenste e-mail horen, sleept u terug naar het Postvak IN of naar een andere map. U kunt het item ook als volgt markeren als Geen ongewenste e-mail:

Het filter voor ongewenste e-mail is standaard ingeschakeld, waarbij het beveiligingsniveau op Geen automatisch filter is ingesteld.  

U kunt het filter nauwkeuriger instellen door het beveiligingsniveau te wijzigen. Met het filter voor ongewenste e-mail wordt elk inkomend bericht beoordeeld op basis van verschillende factoren, zoals het tijdstip waarop het bericht is verzonden en de inhoud van het bericht.

Ga als volgt te werk om de opties voor het filter voor ongewenste e-mail te wijzigen:

Klik op Start > Ongewenste e-mail > Opties voor ongewenste e-mail.

Spam-mail-png

- U ontvangt geen ANM E-mails | Apple 

Berichten markeren als ongewenste reclame of als juist geen reclame op een Apple Iphone, Ipad of Mac-computer.

  1. Selecteer in een Mail op de Apple/Mac een bericht.
  2. Voer een van de volgende stappen uit:
    • Als het bericht onterecht als reclame is gemarkeerd: Klik boven in het bericht op 'Verplaats naar 'Inkomend'' of klik op de knop 'Geen reclame'  in de knoppenbalk van Mail (of gebruik de Touch Bar). Het bericht wordt naar de postbus 'Inkomend' verplaatst.
    • Als het bericht niet als reclame is gemarkeerd: Klik op de knop 'Reclame'  in de knoppenbalk van Mail (of gebruik de Touch Bar). Het bericht wordt naar de postbus 'Reclame' verplaatst.

Elke keer dat je aangeeft of een bericht wel of geen ongewenste reclame is, wordt het filter voor reclame verbetert zodat ongewenste e-mails beter worden herkend en wel of niet worden toegelaten.


Onze sponsoren