Algemene Leden Vergadering 2023

18 mrt. 2023 14:00 - 18:00
Domaine Fontainebleau, Route de Montfort sur Argens, 83143 Le Val

Algemene Leden Vergadering 2023

ANM Algemene Leden Vergadering 2023.

Op 18 maart 2023 wordt de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden. Alle leden van de ANM zijn hiervoor uitgenodigd. Tijdens de vergadering worden rapportages over het voorgaande jaar, plannen voor het komend jaar en de bestuurswisselingen besproken en door u besloten. Eind februari ontvangt u via een mailing de documenten die voor de vergadering relevant zijn. De vergadering vangt aan om 14.00 en de bijeenkomst zal rond 18.00 worden afgerond.

Na afloop van de formele vergadering zal de heer Peter van Santen een korte voordracht geven over zijn ervaringen als voormalig honorair consul in Frankrijk.
Na de vergadering zal er uitgebreid gelegenheid zijn om onder het genot van de wijn van het domaine en lekkere hapjes met elkaar de vergadering te evalueren of gewoon gezellig elkaar te ontmoeten.

De vergadering wordt dit jaar gehouden in het mooie Domaine Fontainebleau, Route de Montfort sur Argens, 83143 Le Val.
Link: Google locatie
Website: Domaine Fontainebleau en Provence

U wordt dringend verzocht zich aan te melden via de website via de de knop Aanmelden.
Deelname is gratis.

Wij hopen op een grote opkomst.
Namens het bestuur,
Peter Schouten